W dniach 20-22 kwietnia odbył się Szczyt Klimatyczny TOGETAIR 2022, którego patronem prawnym była Kancelaria HANTON Szalc Zięba & Partnerzy. Odnawialne źródła energii, zrównoważone budownictwo oraz ekologiczny transport to tylko niektóre z tematów poruszanych w ramach TOGETAIR.
W debatach tegorocznego TOGETAIR jako prelegenci brali udział Partnerzy Kancelarii HANTON.
Adwokat Adam Szalc uczestniczył w debacie na temat nowoczesnych technologii używanych podczas magazynowania i przesyłania energii o nazwie „Rozwój inteligentnych systemów magazynowania, przesyłu i dystrybucji energii”.
Radca Prawny Michał Zięba był prelegentem debaty o renesansie kolei „Renesans zielonej kolei. Czy transport schodzi na ziemię?”.
Adwokat Łukasz Dziamski wystąpił w panelu o tym, w jakich miastach będziemy żyli w XXI w. „Wielkie miasta czy małe, bliskie natury osiedla? Jak będziemy żyli w XXI wieku?”.
Celem Szczytu Klimatycznego TOGETAIR jest zainicjowanie wspólnych działań wszystkich sektorów kraju - rządu, samorządów, nauki, biznesu, NGOSów i mediów - na rzecz ochrony środowiska oraz stworzenia ambitnej, racjonalnej ekonomicznie polskiej polityki klimatycznej.
Prawomocne rozstrzygnięcie sądu potwierdziło słuszność dochodzonych roszczeń, co kolejny raz dowiodło skuteczności prawników kancelarii HANTON w reprezentacji klientów w sprawach dotyczących odpowiedzialności członków zarządu.
14 kwietnia 2025 roku odbyła się kolejna edycja Międzynarodowego Szczytu Klimatycznego TOGETAIR, którego partnerem była kancelaria HANTON Szalc Zięba & Partnerzy. Wydarzenie zgromadziło ponad 2000 uczestników i stanowiło platformę wymiany doświadczeń w zakresie ochrony środowiska, zielonej energetyki i neutralności klimatycznej.
XIV edycja Międzynarodowego Kongresu Kolejowego i Intermodalnego w Wiśle dobiegła końca. To unikalne wydarzenie łączące branże kolejową polską i czeską, jak i środowiska SRK i transportu intermodalnego.
3 marca 2025 roku odbyła się piąta edycja konferencji „Prawo kolejowe – inwestycje, negocjacje, procedury”, organizowana przez Fundację ProKolej oraz Urząd Transportu Kolejowego.
Nowy zespół trakcyjny Plus 228M został oficjalnie odebrany przez Zamawiającego, co stanowi ważny krok w realizacji projektu. Kancelaria HANTON miała przyjemność wspierać ten proces, zapewniając kompleksową obsługę prawną przy wprowadzaniu pojazdu do obrotu oraz doradzając Fabryce Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. na etapie wykonawczym.