Partner Zarządzający Kancelarii HANTON Radca prawny Michał Zięba jest autorem artykułu pt.: „Wybrane zagadnienia formalno-prawne związane z implementacją dyrektywy w sprawie interoperacyjności oraz dyrektywy w sprawie bezpieczeństwa”.
Kancelaria świadczy obsługę na rzecz przedsiębiorstwa energetycznego wprowadzającego na rynek innowacyjny pakiet usług. Klient oferować będzie swoim kontrahentom usługę zaprojektowania, budowy, najmu i serwisowania farmy fotowoltaicznej, z jednoczesnym świadczeniem usługi bilansowania i sprzedaży energii elektrycznej.
Partner Zarządzający Kancelarii HANTON, r.pr. Michał Zięba brał udział w Forum Bezpieczeństwa Kolejowego 2021 jako moderator debaty „Przyszłość zawodów związanych z ruchem kolejowym – luka pokoleniowa, czas pracy, odpowiedzialność i kompetencje. Promowanie pracy na polskiej kolei”.
Kancelaria HANTON opracowała dla Klienta strategię postępowania w oparciu o artykuł 15r Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (dalej: „KoronawirusU”).
Dnia 11 lutego 2021 r. rządowy projekt nowelizacji ustawy o transporcie kolejowym wpłynął do Sejmu. Proponowane zmiany mają na celu dostosowanie polskiego prawa kolejowego do przepisów unijnych związanych z interoperacyjnością systemu kolei oraz bezpieczeństwem kolejowym. Po przeprowadzeniu trzech czytań projektu ustawy w Sejmie i uchwaleniu ustawy z dniem 25 lutego 2021, ustawa została przekazana do Prezydenta i Marszałka Senatu. Przebieg prac nad nowelizacją ustawy przebiegał zatem bardzo sprawnie.